Regulate
Spencer se dozvídá skutečný důvod, proč ho otec v dětství opustil, a pravda ho zdrtí. Billy se musí vypořádat s následky rozhodnutí, která učinil v minulosti. Coop se snaží zastavit plán, který uvedla do pohybu.