Pravidla přitažlivosti
Dorotka lidem ze země Oz vysvětluje Den svatého Valentýna. Ozma jí dá dárek - magnet lásky. Díky němu se do Dorotky všichni zamilují. Projevy lásky však Dorotku zahltí a stanou se spíš utrpením. Je možné mít přespříliš lásky?