Sestro, sestro
Glindino dvojče Zlá Melinda chce hodnou Glindu nahradit. Konat dobro prý není těžké. Když „dobré“ činy odhalí její pravou povahu, Dorotka s přáteli zjistí, že není pravá Glinda. Musejí najít Glindu a dokázat Mlaskalům, která je ta pravá.