Halloweenská krádež
Dorotka vysvětluje přátelům, co je Halloween a Wilhelmíně to přijde jako perfektní svátek stvořený přímo pro ni. A tak se rozhodne Halloween ukrást. Vytvoří Jendu Dýňohlava, ale ten Dorotce pomůže vytvořit ten nejlepší Halloween na světě!