Přechytračit
Profesora Krkoblecha unese král Nóm a Dorotka a její přátelé musí tohoto chytrolína vysvobodit. Zjistí však, že ho král přemluvil k tomu, aby vymyslel plán na „ovládnutí země Oz“. Teď musí přechytračit génia, aby zmařili jeho plán.