Ve společnosti kočky
Lev adoptuje osamělé kotě jménem Eureka. Ta ale dělá na hradě neplechu. Dorotka zjistí, že kotě zabloudilo ze svého domova v Údolí kočiček. Když jde Dorotka a její přátelé vrátit Eureku její rodině, zjistí, že Mňauov terorizuje jistý Rak!