Magická mandolína
Wilhelmína ukradne kouzelnou mandolínu. A Dorotka ji musí získat zpět. Jinak Wilhelmína přiměje Dorotku jančit, aby jí mohla ukrást rubínové střevíčky! Dorotka a její přátelé se pokusí získat mandolínu zpět, jinak bude celé Oz tančit.