Kouzlo nálady
Wilhelmína najde kouzelný prsten nálady, pomocí kterého ovládá Dorotku, která je pak zlá. Wilhelmíně už se skoro podaří získat rubínové střevíčky, ale Dorotka zjistí, že může moc prstene přemoci tím, že se bude chovat lépe, než se cítí.