Abraka-hups
Ozma zapomene zaříkadlo a Dorotka vykřikne: „Abrakadabra!“ Ale v zemi Oz tohle slovo kouzla bere. Dobré je, že to trvá jen den. Špatné je, že se dnes koná kouzelnická soutěž, kde lidé soutěží o přací kámen a jedno přání.