Rozbitá okna, otevřené dveře
Po dalším úmrtí Boyd zpochybňuje své rozhodnutí odejít. Kenny se ujímá odpovědnosti za svou novou roli. Jim získává příznivce pro svůj nápad postavit rozhlasovou věž. Fatima naléhá na Ellise, aby se s otcem usmířil dřív, než bude pozdě.