Kámen a pasáž
Julie nachází útěchu u svých nových přátel a Jim a Tabitha řeší manželské problémy. Ethan se vydává s Victorem do lesa a otec Khatri radí Boydovi, aby přijal svou vůdčí roli. Sara dostává další děsivý pokyn.