Cesta dlouhým dnem do noci
Výlet rodiny Matthewsových nabere děsivý spád poté, co dorazí do městečka, ze kterého není úniku. Když se jim stane nehoda, šerif Boyd Stevens a další obyvatelé je zachrání ještě před západem slunce.