Ach, ta místa před námi
Boyd čerpá sílu z nečekaného zdroje. Jimova rozhlasová věž s sebou nese následky, které jím hluboce otřesou. Díra, kterou Tabitha vykopala, ji zavede do netušených míst. A všechno se brzy změní.