REVENANT Zmrtvýchvstání
Ve 20. letech 19. století na americkém západě svádí pohraničník Hugh Glass (Leonardo DiCaprio) během výpravy v nezmapované divočině boj o přežití poté, co je napaden grizzlym a zanechán napospas smrti zbylými členy své lovecké skupiny.