Vše dobré
Otec Khatri řekne Boydovi, proč věří, že Sara může být užitečná. Jim a Tabitha najdou útěchu jeden v druhém. Colony House oslavuje první výročí Fatimina příjezdu večírkem, který se příšerně zvrtne.