Do lesa
Boyd a Sara zabloudí do lesa hlouběji než kdykoli předtím a objeví nová, děsivá tajemství. Jim začíná mít pochybnosti ohledně rozhlasové věže. Donnu rozruší nečekaná tragédie. Kenny a Kristi prožívají intimní chvíle.