Ššš!
V tichém klášteře, kde platí přísná pravidla ohledně hluku, nedokáže Ben držet jazyk za zuby a probudí nebezpečného draka, který se skrýval v tajné síni pod tajnými chodbami. Takový úkol by mohl být příliš těžký i pro Diamantovce.