Penny za všechny peníze
Ben je na výroční slavnosti prasátek, ale jeho "kamarádka" z dětství Penny Heavenová mu začne kazit zábavu, protože je posedlá bezpečností. Jak se Ben vyhýbá opatřením, odhalí spiknutí broučích bratrů. Chystají bankovní loupež.