Ben 10: Omni-trable
Ben a ostatní jedou do Portlandu, ale cestou objeví novou, 11. mimozemskou proměnu, Gaxe. Zároveň svádí boj s příšerou Dr. Anima. Během boje si ale poškodí Omnitrix a Ben se začne bez přestávky proměňovat ve všech 11 mimozemšťanů.