Odpočívej v pokoji, Plechovko
Během návštěvy historického města Oldeville objeví Ben vzácnou kartu Sumo Rváčů. Stejnou kartu chce i Billy Bilion a Ben se musí postavit Billyho moderním dronům, které napadnou Plechovku.