Čas zlounů
Ben se musí proměnit v mimozemšťana, aby zachránil Hooverovu přehradu před katastrofou. Objeví se také drsný hrdina Tim Buktu a Ben musí přijít na to, jestli je Tim přítel nebo nepřítel.