Zombozův svět
Ben, Gwen a Max znovu navštíví svůj oblíbený zábavní park. Je zrenovovaný a má nový název: AdrenaSvět! Bohužel je novým šéfem Zombozo a jeho tři kumpáni. Chystá se zhypnotizovat všechny v parku a udělat z nich armádu zločinců.