Žádný nudný příběh
Během autogramiády knihy na starověkém hradě musí Ben zabránit Hexovi, aby se dostal ke grimoáru, který dokáže propojit jeho majitele s mýtickou bestií a poté je schopný vytvářet příšerné hybridy.