Πρώτο φιλί
Ζακ και Λίντια δίνουν το πρώτο φιλί και υπόσχεση γάμου! Απρόσμενος τσακωμός φέρνει σε αμηχανία τη Λίντια και τον Ζακ απέναντι στον Ίθαν και τον Άιζακ.