Το μυστικό
Μετά την πρόταση γάμου στη Λίντια, Μίκα και Ίθαν ανακρίνουν τον Ζακ. Η Βερόνικα τσακώνεται με την Άμπερ και τον Ίθαν για τη συμπεριφορά των Πλαθ.