Πρόταση γάμου
Οι Πλαθ συγκεντρώνονται για την πρόταση γάμου στη Λίντια που ετοιμάζει ο Ζακ, αλλά οι απαιτήσεις του είναι υπερβολικές για τον Ίθαν και τον Μίκα.