Αναμέτρηση
Η Βερόνικα απευθύνεται κρυφά στην Ολίβια καθώς η ένταση με τους Πλαθ κορυφώνεται. Η Κιμ μιλά στον Μπάρι για την εκκρεμότητα του διαζυγίου τους.