Φιλοξενούμενοι
Λίντια και Ζακ ενισχύουν τους δεσμούς τους με τον Μίκα και τη Βερόνικα. Η Βερόνικα ξαφνιάζει τον Μίκα με τον σκανδαλώδη ισχυρισμό για την Τίγκαν.