Το σπίτι στο δάσος
Μίκα και Βερόνικα αντιμετωπίζουν τον απόηχο της απιστίας του Μίκα λίγο πριν αναχωρήσουν για την Τζόρτζια όπου θα γίνει πρόταση γάμου στη Λίντια.