Το συμβάν
Λίντια και Ζακ απολαμβάνουν το γαμήλιο πάρτι. Οι κατηγορίες της Βερόνικα διχάζουν τα αδέλφια Πλαθ. Οικογενειακή συνάντηση μετατρέπεται σε ξεκαθάρισμα.