Το Τυχερό Καμπανάκι του Πέρσι
Όταν ο Τόμας δανείζεται το τυχερό καμπανάκι του Πέρσυ για μια επικίνδυνη παράδοση, ο Τόμας δεν είναι προσεκτικός και χάνει το καμπανάκι.