Χωρίς Ρεύμα, Χωρίς Πρόβλημα!
Όταν πέφτει το ρεύμα σ’ ολόκληρο το Σόντορ, ο Τόμας κι οι Φίλοι του πρέπει να χρησιμοποιήσουν όλη τους την ευστροφία για να περιηγηθούν στο νησί με δημιουργικούς νέους τρόπους.