Κάτι Αξέχαστο
Την τελευταία μέρα της επίσκεψης του Γιονγκ Μπάο στο Σόντορ, οι φίλοι του ξεθάβουν ένα γιγάντιο ενθύμιο για να τον βοηθήσουν να τους θυμάται.