Η Μέγιστη Λέσχη Περιπέτειας
Όταν ο Τόμας βρίσκει έναν χάρτη θησαυρού δημιουργεί την "Μεγάλη Λέσχη Περιπέτειας", για να ψάξουν τον θησαυρό, αλλά όταν η Σάντι θέλει να συμμετάσχει, ο Τόμας της λέει πως είναι πολύ μικρή, οπότε η Σάντι δημιουργεί την δική της λέσχη.