Τσάκα Έναν Τροχό
Ο Τόμας και ο Ντίζελ το παρατραβάνε σ’ έναν φιλικό ανταγωνισμό και θέτουν σε κίνδυνο μια σημαντική παράδοση καθώς αγωνίζονται διασχίζοντας το Σόντορ.