Η Κάνα Πάει Αργά
Όταν η ενέργει της Κάνα τελειώνει κατά τη διάρκεια μιας παράδοσης, ο Τόμας την διδάσκει ότι μερικές φορές δεν πειράζει να πηγαίνεις αργά.