Η Σούπερ-Μακρυνή Παράκαμψη
Όταν ο Γκόρντον δε μπορεί να κάνει μόνος του μια σημαντική παράδοση, ο Τόμας προσφέρει τη βοήθειά του, αλλά ο Γκόρντον επιμένει να αμφισβητεί κάθε κίνηση του Τόμας.