Χάθηκαν και Βρέθηκαν
Όταν ο Τόμας βοηθά τη Νία να κάνει μια παράδοση στην Παραλία του Νόραμπι, επιμένει ότι γνωρίζει μια παράκαμψη και προπορεύεται! Αλλά όπως φαίνεται η μνήμη του δεν είναι τόσο καλή όσο... θυμόταν.