Με ποιανού το μέρος είσαι;
Η Μικαέλα παντρεύεται σε κάστρο της Ιρλανδίας και θέλει πριγκιπικό νυφικό για την ξεχωριστή μέρα. Η φασιονίστα Σαβόν πρέπει να διατηρήσει το περιώνυμο γούστο της.