Μοιάζεις με κοτόπουλο!
Επαρχιώτισσα ψάχνει για απαστράπτουσα τουαλέτα! Κυρία της κοσμικής κοινωνίας θέλει πολυτελές νυφικό για τον βασιλικό γάμο στο Κεντάκι, κι εμφανίζεται ένα βίντατζ νυφικό του Ράντι!