Είναι αντάξιο του στέμματος;
Η Άλεξ αναζητά σέξι και απαστράπτον νυφικό που θα ταιριάζει με τα παπούτσια της! Η Ζακλίν θέλει κάτι μοναδικό, ενώ η Έμιλι ζητά να της καθαρίσουν επειγόντως το νυφικό της!