Βαττώ είναι η λέξη της ημέρας
Η Τζένιφερ θέλει να ξεφύγει από τη στολή του ταεκβοντό και έχει εκστασιαστεί με την αναζήτηση νυφικού. Ακόμα, η Ρεμπέκα φτάνει στην εκκλησία καβάλα σε μηχανικό καρχαρία!