Πρόκληση κατάλληλη για τον Ράντι
Η αναποφάσιστη Ζακλίν επιφυλάσσει μια πρόκληση για τον Ράντι. Ακόμα, μέντιουμ και καλλιτέχνης της χιπ χοπ αναζητά το ιδανικό μαύρο φόρεμα για την ξεχωριστή μέρα του γάμου της.