Θέλω να ξεγυμνωθώ
Οι σύμβουλοι έχουν μια πελάτισσα που θέλει να δείξει όλο της το σώμα τη μέρα του γάμου. Ακόμα, ο Ράντι παλεύει με τον χρόνο όταν μια νύφη έχει μόλις ένα μήνα μέχρι τη μεγάλη μέρα!