Έκπληξη γενεθλίων
Στα γενέθλια του Ράντι η νέα κολεξιόν του με εντυπωσιακά φορέματα φτάνει στον οίκο του Κλάινφελντ. Ακόμα, η σταρ των ριάλιτι Κέιλα Κουίν αναζητά την ονειρεμένη νυφική τουαλέτα!