Γρήγορα στη δερματολόγο!: Χριστουγεννιάτικη Κύστη
Η δρ Λι και το προσωπικό της κάνουν αναπαράσταση σκηνών κλασικών Χριστουγεννιάτικων ταινιών ως μοναδικές κάρτες για τους ασθενείς τους.