Στα βάθη της θάλασσας - Μέρος 2
Η πίεση κορυφώνεται λόγω έλλειψης δυτών στο Νόουμ και ο Κρις Μακάλι αναγκάζεται να βουτήξει μόνος. Οι Κέλι τσακώνονται διότι η βυθοκόρηση δεν προχωρά.