Νεοσύλλεκτοι - Μέρος 1ο
Ο Κρις Μακάλι σε μαραθώνιο καταδύσεων 15 ωρών με τρεις δύτες ενώ ο Κρις Κέλι πανικοβάλλεται. Βέρνον και Έμιλι δοκιμάζουν νέους ανορθόδοξους δύτες.