Όσα παίρνει ο άνεμος, Μέρος 1
Ο στόλος βιάζεται να εξορύξει χρυσό πριν ξεσπάσει η καταιγίδα. Ο Κρις Μακάλι κινδυνεύει σε μια κατάδυση. Ο Βέρνον επιχειρεί να ξαναμπεί στο παιχνίδι.