Πλησιάζει καταιγίδα και ο στόλος σπεύδει στο ορυχείο. Το Reaper Nation πλέει σε βαθιά νερά ενώ Σον, Έμιλι, Βέρνον και Κρις παλεύουν με τα κύματα.